Nieustająco pracujemy nad rozwojem programu WSCAD i integracją najnowszych technologii, aby tworzenie projektów było jak najbardziej wydajne i efektywne. Każda nowa wersja programu pozwala natychmiast czerpać korzyści z zastosowanych innowacji. W związku z powyższym traktuje się umowę serwisową jako integralną część oprogramowania WSCAD. Przewiduje ona między innymi:
- Pomoc techniczna – zależna od wersji programu, udzielana przez e-mail, telefon i pulpit zdalny
- Zawsze aktualna wersja (up-to-date)
- Bezpłatny update
- Obszerne dane towarzyszące (symbole, artykuły różnych producentów)
- Dostosowanie do nowych norm i przepisów
- Przewidywalne koszty IT
- Rozszerzone interfejsy i funkcje
Umowa serwisowa się opłaca!
Poniższe funkcje są dostępne tylko w połączeniu z umową serwisową:
Interfejsy do oprogramowania:
- Narzędzia SIEMENS TIA (Totally Integrated Automation)
- PHOENIX, Weidmüller i WAGO
- DeltaT (obliczanie ciepła) firmy ELMEKO
- ProClima firmy Schneider Electric
- CadKabel
- SolidWorks
Interfejsy do maszyn:
- Komax
- Steinhauer/nVent
- Rittal/Kiesling
wscaduniverse.com:
- Importowanie, kopiowanie i modyfikowanie danych zabezpieczonych przed kopiowaniem, np. z wscaduniverse.com
- Dopasowywanie i importowanie całych list części z wscaduniverse.com
Funkcje:
- Wygodne wstawianie i konfigurowanie elementów sterownika PLC
- Indywidualne dostosowanie oznaczeń przewodów
- Eksport projektów do aplikacji Cabinet AR App
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
Pomoc techniczna
Telefon: 42 611 03 04
Mobil: 734 127 303
hotline(at)wscad.pl
Patryk Nowacki
Telefon: 42 611 03 04 w 13
Mobil: 728 321 205
p.nowacki(at)wscad.pl
Jarosław Zwierzyński
Telefon: 42 611 03 04 w 20
Mobil: 604 142 554
j.zwierzynski(at)wscad.pl